U bent hier waarschijnlijk terechtgekomen via de horecawebshop van Ko Bezuijen. De webshop is op verzoek van de familie uit de lucht gehaald.
Helaas is een bijzondere man, Ko Bezuijen, van ons heengegaan. Een man die niet zomaar een gewaardeerde klant was, maar ook een vriend en mentor. Ko was een van de eerste klanten van ComBron Communicatie en heeft sindsdien een onuitwisbare indruk achtergelaten.
Ko was een man van karakter, soms best lastig, maar altijd eerlijk en recht door zee. Hij was iemand die respect afdwong door zelf respect te geven. Zijn aanwezigheid was een constante herinnering aan de waarden die we allemaal meer zouden moeten koesteren: integriteit, eerlijkheid en respect.
Van Ko heb ik veel geleerd. Hij heeft me uitgedaagd om beter te worden, om verder te kijken dan het voor de hand liggende, om vragen te stellen en om nooit genoegen te nemen met minder dan mijn beste adviezen en teksten. Zijn invloed zal voortleven in alles wat ik doe.
Het verlies van Ko is voelbaar en zal zijn weerslag hebben op de Hoekse samenleving. Persoonlijk weet ik dat ik troost zal vinden in de herinnering aan hem en de lessen die hij me leerde. Ik zal hem missen, maar ik ben blij dat ik hem heb mogen kennen en ik ben dankbaar voor de blijvende impact die hij op mij en veel mensen om mij heen heeft gehad.
Rust in vrede, Ko Bezuijen. Je zult gemist worden, maar nooit vergeten.
Edo Dijkgraaf
(ComBron)
Heel veel sterkte met het het verlies van een prachtig mens!!
Heb Ko leren kennen als klant gedurende mijn dienstverband bij Multi-Import in Rotterdam. De relatie groeide na verloop van jaren uit tot een vertrouwelijke en persoonlijke band. Helaas ben ik Ko een beetje uit het oog verloren na mijn vertrek bij Multi-Import.
Dit is de reden waarom ik enorm schrok toen ik hedenmorgen via via hoorde dat Ko overleden is!!
Heb mooie herinneringen aan de gesprekken met Ko. Deze zullen altijd in mijn geheugen gegrift staan!!