ComBron is bekend door de toepassing van keuzearchitectuur (en gedragseconomie), maar we kunnen natuurlijk veel meer!
Communiceer samen met ComBron
Hoe mensen kiezen en hoe ze NIET kiezen
Casus over de overwegingen die burgers maken als het gaat om de eigen veiligheid en die van anderen waarbij gekeken wordt naar invloeden als de naasten, maar ook het niet kunnen filteren van informatie. Hoe keuzearchitectuur de volksgezondheid kan ondersteunen.
Organisatiecultuur van hulpverlening en crisisbeheersing in kleuren
Voortbordurend op de Levels of Existence van Graves, bedachten Graves’ studenten Don Beck en Chris Cowan kleuren bij de niveaus (levels). Hans Versnel en Hans Koppenol plaatsten de kleuren in een matrix. De matrix verduidelijkt waarom mensen op een bepaalde manier reageren.
Reputatiemanagement
Reputatiemanagement valt bij ComBron onder public relations. Meestal komen opdrachtgevers pas als ze 1e hulp bij pr-ongelukken nodig hebben.
Risicocommunicatie en crisiscommunicatie
Risicocommunicatie en crisiscommunicatie hebben doorgaans niets te maken met reputatiemanagement, maar worden er (zeer) vaak mee verward.